Mijn reis - Reisverslagen van Vivian van de Kruis - WaarBenJij.nu Mijn reis - Reisverslagen van Vivian van de Kruis - WaarBenJij.nu

Mijn reis

Van werken in een dorp bij Korein Kinderplein, gaat over een paar weken het avontuur beginnen en zal ik als een van de missieleden meegaan naar een van de Day Care Centers in Evaton West Zuid Afrika!

Samen met drie andere missie leden worden het weken waarin we ervaringen en kennis uitwisselen, samen gaan werken met de Universiteit en andere netwerkleden. We gaan als ambassadeur van Korein hopelijk een toevoeging geven bij de teachers daar en de sociaal emotionele ontwikkeling stimuleren bij de kinderen. Ik spreek vooral namens mezelf als ik niks wil veranderen maar ik wil 'er zijn voor de ander', mijn zintuigen gebruiken door te proeven bij de andere cultuur! (Letterlijk en figuurlijk ;) en elkaar blijven prikkelen.

Ook zullen we workshops bij gaan wonen en zullen de missieleden, waaronder ik, ook een workshop verzorgen!

Voor de mensen die mij kennen is het een hele stap dat ik ga zetten maar ik heb er zin in en ik ga er open naar toe!

Het wordt een ervaring dat ik altijd met me mee zal nemen!

Op deze site zal ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn ervaringen daar, zodat ik jullie mee kan nemen in mijn proces!

Liefs, Vivian

Recente Reisverslagen:

27 November 2015

De laatste dag

12 November 2015

Blijven genieten

06 November 2015

Over de helft

28 Oktober 2015

Ervaringen tot nu toe

20 Oktober 2015

Aan de slag bij de Day Care
Vivian

Actief sinds 17 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3218

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2015 - 28 November 2015

Mijn reis

Landen bezocht: